Miksi?
Asiakkaan ostot ratkaisevat yrityksen menestymisen
Työntekijät ja osaaminen sekä myynti, markkinointi, talous ja logostiikka ovat perusasioita.
Menestymisen ehtona on osata optimoida kaikki toiminnot parhaalla tavalla.
Pitää valita mitä tehdään itse, mitä ostetaan palveluna ja ennen kaikkea mitä voidaan tehdä yhdessä
Yhteismarkkinointi ja -hankinnat ovat olleet lähtökohta monelle menestyvälle yritykselle
Hakukonetuloksissa pääset ensimmäiselle sivulle aluksi taidolla ja rahalla.
Sitten toinen kotisivusto pudottaa sinut pois kärjestä. Pääset takaisin vain rahalla ja taidolla.
Kuitenkin ensimmäiselle sivulle mahtuu vain kymmenkunta yritystä.
Pystytkö pysymään ensimmäisten joukossa? Yhteismarkkinoinnilla ensimmäiselle hakusivulle pääsee paljon varmemmin.
Mainonta kannattaa. Muuten suuretkaan yritykset eivät mainostaisi.
PK-yrityksille mainonta on usein riski, koska onnistunut mainonta vaatii riittävästi näkyvyyttä ja toistoa
Yhteismarkkinoinnilla saavutetaan helpommin ja pienemmällä riskillä nämä edut
Mainonnalla ja markkinoinnilla herätetään aina mielenkiinto koko toimialalle. Sitä enemmän, mitä merkkiuskollisempaa
asiakaskunta on, herätetään asiakkaissa myös kilpailevien tuotteiden ostohaluja.
Yhteistuumin voidaan korostaa toimialaa, jossa yritykset erottautuvat omilla nimillä ja tavaramerkeillä.
Jos tarvitset jälleenmyyjiä, niin liike (usein kauppias tai yrittäjä) ottaa helpointen myyntiin tuotteita,
joiden markkinointi ja myynnintuki on hyvin hoidettu.
Parhaimman markkinointiketjun muodostavat valmista ja/tai maahantuoja sekä jälleenmyyjät yhdessä.
Hyvät selkeät esitykset ja markkinointi- sekä myyntimateriaali ovat osa onnistunutta myyntiä.
MainosAvain-formaattiin kuuluvalla esitystekniikalla, voit esitellä tuotteesi tai palvelusi helposti - myös etäesityksenä.
Miten?
Perinteisen mainonnan merkitys ei ole muuttunut. Mainonnalla luodaan tiedon ja mielikuvien keinoin muistikuva ostettavasta tuotteesta.
Mainokset 'opettavat' sinua valitsemaan sinulle 'oikean' tuoteen muiden mainostettavien tuotteiden joukosta.
Löydät sen kaupan hyllyltä, jossa todennäköisesti on myös muita vastaavia tuotteita valittavana.
Vastaavasti tietoverkoissa, kuten Internet, etsit tuotetta. Tuotetta juuri itsellesi. Löydät hakukoneella ehkä kymmenen ensimmäistä.
Usein vain muutaman tuotteen, koska sama tuote tulee haetuksi eri kotisivuilta.
Hakutulokset perustuvat huutokaupan määräämään hintaan sekä jatkuvaan hakuoptimointiin, mistä myös on kuluja. Väitetään,
että 80% hakukoneen käyttäjistä katsoo vain ensimmäiset tulokset
MainosAvain perustuu hakupalveluun, joka täydentää hakukoneita. MainosAvain-formaatissa 'opetetaan' sinulle 'oikea' tapa löytää tuotteet verkosta.
Tässä tarvitaan perinteistä mainontaa. Mainonta opastaa sinut löytämään sen MainosAvain-hakupalvelusta mm. tavaramerkkien avulla.
MainosAvain on siis hakubrändi, johon voidaan luottaa.
Kauppiaan ja myyjän rooli ei ole muuttunut. Sata vuotta sitten myyjä opasti ja auttoi sinua ostamaan sinulle 'oikean' tuotteen.
Perinteisesti myyjä esittelee tuotteen avaamatta sitä tai edes avaamatta pakettia. Apuna voi olla paperiesitteitä. MainosAvain -formaatissa tuote voidaan 'avata' esityksenä tietokoneen näytöllä tai infonäytöllä.
Yhä useampi ostos tehdään verkkokaupasta. Etsit sen hakukoneella. Myyjä voi auttaa Chat-palvelun avulla. Kirjoittamalla tiedon välitys on hidasta ja suppeaa.
MainosAvain-formaatin etäesitys tapahtuu puhelinkeskusteluna. Puhumalla voit välittää paljon enemmän tietoa kuin kirjoittamalla - ja helposti.
Keskustelussa käytetään apuna etäesitystä, jota voit seurata selaimella. Näin myyjä voi parhaalla tavalla opastaa sinua ostamaan sinulle sopivin tuote.
Etäesitys on aito etäesitys, se perustuu kotisivuille lähetettäviin toimintoihin (pakattuihin funktioihin). Se ei ole näytön kuvansiirto sovellutus, kuten perinteiset etäesitys-sovellutukset.
Etäesityksessä sinulla on käytettävissä kaikki kotisivun ominaiuudet, kuten kuvat, videot, tilastot, ...